ماه عشق

كوير وستاره

ادبي فرهنگي طنز

ماه عشق

آري،آغاز دوست داشتن است......

گرچه پايان راه ناپيداست

من به پايان دگر نينديشم

كه پايان راه ناپيداست


اين ماه آغا يه جور ديگه دوس داشتن خداست كاش اين ماه باقي بمونه كاش حجابي ودعا هايي كه هم سن وسالاي من تو اين ماه رعايت ميكنن باقي بمونه برا هميشه

امروز رفته بودم خريد كلي صحنه ي زشت ديدم تو فروشگاه وهمچنين تو نمايشگاه مثلا ماه مبارك رمضانه قرفه داران از مواد غذاييشون براي تست گذاشته بودن وعده اي تست ميكردن

اين روزا حالم بارونيه خداي مهربونم خودت كمكم كن دوستاي خوبم التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

hz96
ساعت9:34---20 تير 1393
پسر نوح با بدان بنشست...خاندان نبوتش گم شد... بزرگ شدن توی یک خانواده ی مذهبی صرفاً به این معنی نیست که آدم حتماً مذهبی تمام عیاره یا اعتقاداتش همه درستن... درود بر شما آقا یا خانم بی نشان....... حميدرضا...

بی نشان
ساعت5:03---19 تير 1393
آمده بودم که طبق قولی که داده بودم به شما سر بزنم و نظر بدم که نظر دوست شما و خود شما را دیدم و ان توضیحات را نوشتم . دلیلش هم :
گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شد و برمی گشت!
پرسیدند : چه می کنی ؟
پاسخ داد : در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و... آن را روی آتش می ریزم ! گفتند : حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است ! و این آب فایده ای ندارد! گفت : شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ، اما آن هنگام که خداوند می پرسد : زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی؟ پاسخ میدم : هر آنچه از من بر می آمد!
من منظورم این بود که شما بد فکر میکنید نه بیشتر نه کمتر . و سعی کردم این مسئله به ساده ترین شکل بگم که گیج نشید و منظورم بی حجابی و بی ایمانی شما یا سپنتا نبوده و نیست اتفاقا این موضوع را در داخل وبلاگم هم توضیح داده ام . میتوانید به تاریخ انتشارش هم نگاه کنید :
http://hekaiat.loxblog.com/post/85/%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8 %B7%D9%87%20%DB%8C%20%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB %8C%20%D9%88%20%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C.htm

به هر حال عذرخواهی میکنم احتمالا دیگه به وبلاگ شما خیلی کمتر بیام . یاحق.

پاسخ:اوكي بهتر كمتر بيايد باي .نماز روزتون قبول


بی نشان
ساعت22:03---17 تير 1393
ضمنا یادم رفت که بگم من به شما سر زدم. موفق باشید یاحق.

بی نشان
ساعت20:34---17 تير 1393
سپنتای عزیز که آزادی را رهایی از وابستگی معنا کرده و ریحانه خانم که لایکش زده اید آنهم در سرحد بالاچه چیزپیامبر در راه دین اسلام مصیبت زیاد کشیدند چرا؟ .پیامبر گرامی اسلام در بستر مرگ بودند خانم فاطمه زهرا به شدت گریه کرده و ناراحت بودند پیامبر خدا به ایشان چه گفت که آرام شدند ؟ آیا نگفت که دخترم تو اولین نفر خواهی بود که بعد من به من خواهی پیوست ؟ چند روز بعد خانم فاطمه زهرا (س) به شهادت رسیدند؟ آیا در همان قبل شهادت که ایشان بین در و دیوار ماند و میخ آهنین به پهلویشان رفت در حمایت از همسرشان نبود؟ چه خطابه ها ایشان برای علی(ع) و در حمایت از او فرمود؟ فرزندان ایشان بلاخص امام حسین (ع) در صحرای کربلا و یارانشان هر یک به نحوی به شهادت رسیدند چرا؟ آیا به نظر شما آنها وابستگی نداشتند ؟ ایمان نداشتند ؟ یا شاید آزاد نبودند ؟ 8 سال دفاع مقدس شهید زیاد داشتیم همه این ها باورها اعتقادات و.... داشتند اما ایستادند و مردانه رفتند این ها رها بودند یا .... /. یک شهید گلوله خورده خون از او جاری است توان و نایی ندارد با همان خون های جاری از پیکرش روی زمین مینویسد خواهرم حجاب ( این نه فیلم است نه سریال و نه داستان و تخیل ) این ها باور و ایمان و وابستگی نیست؟.هر یک از ما در زندگی خود وابستگیهایی داریم که به آزادی و رهایی برای رسیدن به ان وابستگی که جلوه ای نو و تعریف خودمان از وابستگی است فکرمیکنیم.
پاسخ:ما بد برداشتا ت كرديد
پاسخ:من خودم چادريم وعاشق امامنمون تو خوانواده مذهبيم بزرگ شدم سپنتا هم تو خانواده مذهبي بزرگ شده


sepanta
ساعت16:40---16 تير 1393
(( آزادی ))
واژه زیبایی است كه
حتی حاضر نیست حروفش بهم وابسته باشد
تنها راه رسیدن به آزادی
رهایی از وابسته بودن است ..
پاسخ:و ري لايك


یاسین
ساعت7:09---14 تير 1393
آهای آقایی که تو اوتوبوس پف و پف سیگار می کشی و دودش رو تو حلق مردم می کنی.
آهای خانمی که ساندیس برای بچه خریدی و به بهانه بچه دو قلپ خودت می خوری یه قلپ به بچه می دی.
آهای آقایی که بطری آب دستت می گیری و جلوی این همه روزه دار تو این آفتاب سوزان، آب تگری نوش جان می کنی.
آهای خانمی که آدامس می جوی و ملچ ملوچ می کنی و احساس با کلاسی بهت دست داده.
آهای با شماهام!
ای بابا ! مگه روزه خواری هم پز دادن داره؟
پاسخ:وري لايك


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 13 تير 1393برچسب:ماه عشق,ماه مهرباني ماه زندگسي ماه نزديك شدنم به غفار, ساعت 20:37 توسط ريحانه